Prowadzimy wykłady, zajęcia praktyczne zapewniające skuteczne i efektywne szkolenie dotyczące komunikacji w organizacji. Zilustrowane przykładami wraz z zestawem narzędzi i ćwiczeń do samodzielnego wykonania.
DZIĘKI NASZYM ZAJĘCIOM:
- zrozumiesz wzorce zachowań własne i innych;
- będziesz w stanie przeanalizować i usprawnić własny styl komunikowania się wewnątrz organizacji;
- lepiej podejmować będziesz decyzje;
- poznasz mechanizmy gier psychologicznych w życiu prywatnym i zawodowym;
- zastosujesz rozwiązania wspierające współpracę i budowanie dobrych relacji;
- w codziennych sytuacjach zawodowych i służbowych poprowadzisz skuteczne rozmowy, rozwiążesz konflikty, rozpoczniesz motywowanie i współpracę w zespole.
PONADTO:
- poznasz 10 najskuteczniejszych strategii komunikacji;
- zapoznamy twój zespół z grami pomagającymi rozwiązać problem w grupie tego samego poziomu;
- polubisz ćwiczenia Team building dotyczące komunikacji.
Właściwa komunikacja to narzędzie sukcesu w każdej firmy, która oprócz zapewnienia właściwych relacji interpersonalnych wewnątrz sprawia, że zgodnie z podjętymi przez kadrę zarządzającą decyzjami następuje właściwa faz kontroli wielu zadań i przedsięwzięć realizowanych przez działy i inne jednostki firmy. Warsztaty GHkoncept nauczą kadrę zarządzającą prawidłowych zasad przekazywania informacji i komunikowania się w poziomie jak i w pionie. Właściwa komunikacja w czasie procesu decyzyjnego lub podczas jego kontroli zapewnia nie tylko realizację zadań na najwyższym poziomie merytorycznym, ale również prowadzi do motywowania personelu, jego właściwego oceniania i unikania niebezpiecznego ryzyka pojawiającego się podczas realizacji każdego nowego projektu lub zadania. Dodatkowo właściwa komunikacja zapobiega powstawaniu konfliktów wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji, a tym samym wpływa na jej pozytywny wizerunek. Pamiętać należy, że za tym wszystkim kryje się jakość i bezpieczeństwo ludzi i sprzętu.
Kursy prowadzone przez naszych specjalistów nauczą podległą kadrę oraz pracowników korzystania z najważniejszych narzędzi porozumiewania się, budowania relacji i tworzenia kanałów komunikacyjnych. Właściwa komunikacja zapewni właściwe przeprowadzenie lub wprowadzenie zmian w organizacji. Na radarze państwa organizacji pojawią się niewidoczne dotychczas sytuacje kryzysowe, źródła konfliktów i zarzewia konfliktów, które w porę będzie można zidentyfikować i zneutralizować. To wszystko wpłynie również na większą wydajność i zaangażowanie pracowników w działania organizacji i sprzedawania jej wizerunku na zewnątrz.
Skorzystaj z naszej oferty.
Zapraszamy do kontaktu !